Strona Główna

 Home    FAQ    Mapa Google    Szukaj    Użytkownicy    Grupy
 Rejestracja    Zaloguj    Album    Chat    Download  

Poprzedni temat «» Następny temat
falujące obroty i gasnący silnik
Autor Wiadomość
dondel


Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 142
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-11-07, 20:44   falujące obroty i gasnący silnik

witam.

co jakiś czas mam falujące obroty
albo idą troche w góre, albo w dół i silnik gaśnie

wtedy poruszam kablami od silniczka krokowego
i sie uspakaja, ale później znowu wraca.

jak to zrobić żeby ustąpiło na zawsze ?
ktoś mial podobnie i sobie poradził ?
 
 
Reklama  

Model: Weekend
Silnik: Benzyna+Gaz
Pojemność: 1600
Rok produkcji: 2000
Wysłany: Dzisiaj 5:57   Warto się zalogować!


_________________
Użytkownicy forum nie widzą reklam - zarejestruj się.
 
 
iron64  

Model: Weekend
Silnik: Diesel
Pojemność: 1.9 jtd
Rok produkcji: 1999
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 126
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-11-09, 03:20   

Skoro po poruszaniu przewodami od krokowca mija, no to wiesz gdzie szukać, na początek przeczyść styki pewnie zaśniedziałe.
_________________
 
 
dondel  


Model: Weekend
Silnik: Benzyna+Gaz
Pojemność: 1600
Rok produkcji: 2000
Dołączył: 14 Mar 2012
Posty: 142
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-11-09, 15:51   

to jest dość powszechny problem w maryskach

jeden facet z innego forum podpiął komputer podczs
jazdy i czekał aż mu zaczną falować
i ponoć problem nie jest w samych stykach
tylko w kablach
_________________
Jaki jest najlepszy materac do spania ?
http://ematerace-do-spania.pl

http://www.gewo.pl
Twoja komfortowa sypialnia
 
 
Czarek  
Fix It Again Tomorrow


Model: Inny
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1600 cm3
Rok produkcji: 2001
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 05 Paź 2012
Posty: 4889
Skąd: Legnica
Wysłany: 2018-11-09, 17:01   

też czytałem kiedyś o wiązce która zgniła i robiła problemy
_________________

 
 
iron64  

Model: Weekend
Silnik: Diesel
Pojemność: 1.9 jtd
Rok produkcji: 1999
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 126
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-11-09, 18:07   

No skoro tak, to tam trzeba szukać. Ja jak widać ma jtd więc ten problem jakoś mnie nie dotyczy ;)
Ja mam za to ciągłe problemy z przepływomierzem ;) aż się pisać nie chce bo ile razy można pisać to samo? :|
_________________
 
 
Czarek  
Fix It Again Tomorrow


Model: Inny
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1600 cm3
Rok produkcji: 2001
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 05 Paź 2012
Posty: 4889
Skąd: Legnica
Wysłany: 2018-11-10, 08:39   

iron64, na problemy z przepływomierzem, najlepiej pomaga jego wymiana na nowy Bosch (byle nie taki z aliexpress lub chiński z allegro) :)
_________________

 
 
iron64  

Model: Weekend
Silnik: Diesel
Pojemność: 1.9 jtd
Rok produkcji: 1999
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 126
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-11-10, 08:51   

Taa wiem, 3 Bosche już kupiłem.
Problem imho leży w tym, że sklepy zaczynają z aliexpress kupować i trzepią kasę a ty się męczysz.
_________________
 
 
Czarek  
Fix It Again Tomorrow


Model: Inny
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1600 cm3
Rok produkcji: 2001
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 05 Paź 2012
Posty: 4889
Skąd: Legnica
Wysłany: 2018-11-10, 20:26   

Albo błędy przepływomierza to skutek a nie przyczyna
_________________

 
 
iron64  

Model: Weekend
Silnik: Diesel
Pojemność: 1.9 jtd
Rok produkcji: 1999
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 126
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-11-10, 21:23   

Wątpię, ale powiedz co masz na myślicbo może o czymś nie pomyślałem.
Filtry wymieniam co 3 miesiące tanie sa jak barszcz 12zł powietrza, 18 zł kabinowy węglowy więc taniocha. Filtry zwykłe nie sportowe mokre czy podobne. Full stock.
_________________
 
 
Czarek  
Fix It Again Tomorrow


Model: Inny
Silnik: Benzyna
Pojemność: 1600 cm3
Rok produkcji: 2001
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 05 Paź 2012
Posty: 4889
Skąd: Legnica
Wysłany: 2018-11-11, 08:54   

iron64, a co się dzieje??
Falujące obroty to może być wszystko.

Przepływkę diagnozujesz ją logując wartość oczekiwaną i odczyt przy pełnym bucie na 3 biegu. Jeżeli odczyt nie osiąga wartości wyższej niż chyba 600 to przepływka do wymiany. Inna kwestia to szczelność dolotu, stan turbo itd.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Programy

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 13